MISIJA I VIZIJA
Misija poduzeća je:
- postati društveno odgovorno poduzeće u postupanju sa otpadom i okolišem
- poboljšati kvalitetu života građana Novog Travnika.
- sačuvati okoliš za buduće generacije (našu djecu)
- surađivati sa našim korisnicima usluga u izgradnji ljepšeg i čišćeg Novog Travnika
- pružati kvalitetne usluge uz uvažavanje najviših standarda u prikupljanju i
zbrinjavanju otpada, uređenju javnih i zelenih površina i groblja, te ostalih djelatnosti poduzeća - održavati sve komunalne objekte i uređaje u stanju funkcionalne sposobnosti uz maksimalno poštivanje zaštite okoliša, održivog razvitka i javnog interesa lokalne zajednice u kojima djeluje
- jačanje sustava kontrole poslovanja uz poštivanje važećih standarda transparentnosti poslovanja
- stalna briga o zadovoljstvu radnika i korisnika svojih usluga
- pravilno gospodarenje komunalnim otpadom uz osiguravanje sigurnosti i kvalitete u održavanju i čišćenju parkova, javnih površina i gradskog groblja što čini temelj sadašnjeg i budućeg upravljanja poduzećem i to u suradnji s osnivačem.
Vizija poduzeća
predstavlja široku sliku kojoj neko poduzeće teži. Viziju kao takvu potrebno je različitim instrumentima implementirati u poslovanje i integrirati je u svakodnevnu proceduru i, ono što je najvažnije, upoznati radnike te korisnike usluga s istom. Upravo zato vizija komunalnog poduzeća u jest:
- usmjerenje na kontinuirano pružanje izvrsne komunalne usluge razvojem i stalnim unapređivanjem vlastitih tehničko – tehnoloških i ljudskih resursa
- usmjerenje na principe zaštite okoliša
- osiguranje stalnog obrazovanja radnika
- aktivno sudjelovanje u promicanje ekologije i održivog razvoja općine Novi Travnik
promicanja ekologije i povećanje ekološke svijesti posebno mladih
Svijest o problemima okoliša, sve veći javni pritisak i zakonske mjere mijenjaju način poslovanja u svijetu. Klijenti, korisnici i vlasnici sve češće traže ekološki prihvatljive proizvode i usluge koje pružaju društveno odgovorna poduzeća. Pokazivanje obaveze prema zaštiti okoliša pozitivno će utjecati na kratkoročni i dugoročni uspjeh poduzeća.