O B A V I J E S T
Poštovani korisnici naših usluga,
Kao što smo već informirali javnost, rad našeg poduzeća prilagodili smo novonastaloj epidemiološkoj situaciji izazvanoj pojavom pandemije koronavirusom.
Raspored radnog vremena:
Upravna zgrada ul. Stjepana Tomaševića bb
- u radne dane, ponedjeljak, utorak,srijeda,četvrtak i petak radno vrijeme je u vremenskom periodu od 7,00-14,00 sati
Naplatno mjesto JKP“Vilenica-Čistoća“ d.o.o. ul. Ive Andrića br.11
- u radne dane, ponedjeljak, utorak,srijeda,četvrtak i petak radno vrijeme je u vremenskom periodu od 8,00-14,00 sati
subota radno vrijeme je u vremenskom periodu od 9,00-12,00 sati
Dezinfekcija kompletnih uredskih prostorija, magacina, radionice i vozila se vrši dva puta dnevno u periodu u 10,00 sati i 15,00 sati. Molimo kupce da prilikom dolaska poštuju preporuke nadležnih institucija i ustanova, da poštuju prostor socijalne udaljenosti, koriste sredstva zaštite (maske, rukavice i dr.). Isto tako napominjemo na mogućnost korištenja elektroničkih načina plaćanja (Internet i mobilno bankarstvo), a sve s ciljem vlastite zaštite ali i zaštite naših uposlenika.
Uplate se mogu izvršiti na sljedeće račune:
JKP „Vilenica-Čistoća“ d.o.o. ul. Stjepana Tomaševića bb
72 290 Novi Travnik
Br.računa: 1549995000451030 Intesa San Paolo banka
3060460000011587 Addiko Bank d.d.
1326002003878429 NLB-Tuzlanska banka
1610550033390051 Raiffeisen banka
Želimo još jednom poručiti svim našim korisnica da smo organizirani i za rad u ovoj kriznoj situaciji, i da će na cijelom području usluga biti uredna.